maandag 16 april 2012

verjaardagskaart en gezinsuitbreiding

Hoi allemaal

Mijn vriend heeft avonddienst dus kan ik lekker een kaartje maken.

Deze kaart heb ik al eens eerder gemaakt maar dan als opkikkertje. Dit keer heb ik er een verjaardagskaart van gemaakt.



Hoe deze kaart gemaakt is staat in de post opkikkertj. In het filmpje van Hobby outlet leggen ze precies uit hoe deze gevouwen moet worden. Het is een leuke kaart waar ik veel reacties op krijg van mensen die in mijn kaartenbak komen snuffelen als ik hem laat zien.


Over een kleine 2a3 weken krijgen we ook gezinsuitbreiding. Deze jonge dame die wij Cena gaan noemen komt bij ons wonen. Wat gezelschap in huis als mijn vriend avonddienst heeft heerlijk.


Liefs Jennifer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,

Wat leuk dat je even langskomt. Zoals vele vind ik het heel leuk om een reactie te krijgen. Als je meer wilt zien door de maanden heen kun je me ook volgen.

Groetjes Jennifer