zaterdag 28 april 2012

Sterboekje

Hoi allemaal


Mijn moeder heeft voor mij en mijn zusje op de beurs in maart een sterboekje gekocht om zelf in elkaar te zetten natuurlijk. Deze heb ik zaterdag gekregen met onze housewarming.



Ik ben dus lekker aan het freubelen geweest en het is gelukt hij zit in elkaar. Alleen nog bedenken wat ik er in ga doen. Daar ben ik nog niet over uit




Ik ga weer lekker verder met freubelen. Ik kan namelijk op het moment niet veel. Heb sinds een paar dagebn last van mijn goede knie. Mijn andere heb ik een geboorteafwijking aan. Alleen nu zit er in mijn goede knie vocht volgens mij want hij is behoorlijk dik.

Dus misschien verschijnt er straks nog wel een berichtje van mij. Ben nu namelijk bezig met de kaarten van marij rahder. Die zag ik liggen op de beurs en vond ze zo leuk dat ik die wel moest hebben

Liefs Jennifer


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,

Wat leuk dat je even langskomt. Zoals vele vind ik het heel leuk om een reactie te krijgen. Als je meer wilt zien door de maanden heen kun je me ook volgen.

Groetjes Jennifer