donderdag 5 juli 2012

Tasjes

Hoi Allemaal

Als ontspanning naar de grote dag van morgen ben ik maar even gaan knutselen.

Ik had alleen niet zo veel inspiratie dus is het wel simpels geworden maar toch leuk. Ik heb een hele tijd terug een malletje van Joy! crafts gekocht waar mee je tasjes kan uit stansen.


Nu had ik nog wat scrappapier wat ik ooit ergens op een beurs heb gekregen en nooit echt iets moois van heb kunnen maken. Vond hem in zijn geheel ook niet zo heel mooi, alleen haal je 4 tasjes uit in vel dus maakte dat het weer wel mooi om mee te werken.

Het mooie van dit malletje is dat ie ook gelijk de vouw randjes en in zet als dus hoef je eigenlijk al niet meer te rillen, maar kun je hem zo makkelijk om vouwen


Na dat ik ze in elkaar heb gezet vond ik ze wel een beetje kaal dus heb ik er een roosje op geplakt aan beide zijde en een strasssteen op het handvat



Zie hier het eind resultaat

Liefs jennifer


1 opmerking:

  1. Wat een leuke tasjes.
    Ik wens je vandaag een hele mooie dag toe waar jullie samen nog lang aan terug zullen denken.
    Groetjes Mirande
    PS ik hoop dat deze reactie over komt. Tip zet de woordindificatie uit bij reacties dat scheelt ons een hoop extra werk en soms ik het niet te ontcijferen. Ook leuker voor jou omdat je dan waarschijnlijk meer reacties zult ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Wat leuk dat je even langskomt. Zoals vele vind ik het heel leuk om een reactie te krijgen. Als je meer wilt zien door de maanden heen kun je me ook volgen.

Groetjes Jennifer