maandag 7 februari 2011

Verjaarsdagskaart

Hallo Allemaal

Ik ben weer aan het knutselen gegaan. Ik ben nu zoveel vrij dat ik weer lekker veel kaarten heb kunnen maken. Ik heb voornamelijk de boeken van de action een beetje leeg aan het maken. Zodat mijn knutselkoffer een beetje leger wordt. Aangezien ik nog thuis woon en nog geen hobbykamer heb zit alles in die koffer en staat er ook nog een deel op mijn kamer. Zodra we een huisje hebben kan ik alles op 1 kamertje uitstallen en hoef ik niet steeds alles in te pakken.

Ik heb niet alleen die boeken leeg gemaakt. Ik heb ook een aparte kaart gemaakt.

Ik heb het idee van de kaart via een filmpje op hobby outlet. Ik heb het pakket niet besteld alleen het idee van de kaart heb ik onthouden. Aan het eind van het filmpje laat ze ook zien hoe ze de kaart vouwt.


Ik heb voor de kaart zelf een creme kleurige A3 vel gepakt, omdat deze kaart 10x30 is. Na de kaart gevouwen te hebben heb ik hem beplakt met scrappapier van Rayher small grey & black dots. De ene kant van het papier is zwart met witte stippen en de andere kant wit met zwarte stippen. Ik heb er voor gekozen om eerst de zwarte kant te plakken en dan daar op de witte. Dit heb ik gedaan om dat ik de schaduw dame erop hebt gedaan in het midden. De mal is een creatables van Marrianne Design nr LR0139. Heb ze eerst met zwart kaartpapier erop geplakt met 3D kit en daarna bovenop met wit kaartpapier ook met 3D kit zodat ze niet direct op de kaart zit en je zo toch nog wat diepte er in krijgt. 




De kaart past gewoon in een vierkante envelop. Je kunt hem zo inelkaar vouwen dat ie daar in past. 

Groetjes Jennifer 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,

Wat leuk dat je even langskomt. Zoals vele vind ik het heel leuk om een reactie te krijgen. Als je meer wilt zien door de maanden heen kun je me ook volgen.

Groetjes Jennifer