maandag 23 juli 2012

Getrouwd

Hoi Allemaal


Nou 6 juli was het dan eindelijk zo ver de grote dag. We hebben echt super genoten en natuurlijk voor mijn volgers even een foto van zowel mijn bruidsboeket (het is tenslotte een creatieve blog) als van ons.

 Ik heb mijn boeket niet zelf gemaakt. Dit is gewoon omdat ik geen gestress wou vooraf dus heeft mijn collega hem gemaakt. Helemaal naar mijn smaak natuurlijk. Heb helaas nog geen foto van dicht bij


We hebben nog lang na kunnen genieten van deze dag en dat doen we nog steeds eigenlijk.
De vakantie zit er helaas weer op vandaag weer aan de gang gegaan zowel op het werk als met een kaartje maken.

Liefs Jennifer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,

Wat leuk dat je even langskomt. Zoals vele vind ik het heel leuk om een reactie te krijgen. Als je meer wilt zien door de maanden heen kun je me ook volgen.

Groetjes Jennifer