dinsdag 24 juli 2012

Tentkaart

Hoi allemaal.

Jeetje wat is het lekker weer vandaag. terwijl de ene was lekker buiten hangt te drogen en de andere in de wasmachine zit. Dacht ik laat ik eens lekker buiten een blog gaan scrhijven.


Ik heb weer wat nieuws gezien (tenminste voor mij is het nieuw). Ik heb een tent kaart gemaakt alleen op de blogs van andere zag ik dat ze hem uit 3 delen hadden gemaakt. Een voor- en achterkant en een tussen stuk. Ik dacht bij me zelf dat moet ook uit 1 stuk kunnen dus ik ben gaan puzzelen en was er eigenlijk vrij snel uit, maar goed zo ben je weer even bezig.


Ik heb een cardstock gebruikt voor vierkante kaarten deze is 13,5 bij 27. Deze heb ik heb ik gerild op 11,5 13,5 en 15,5.

Daarna heb ik uit de kaart de ooievaar van Joy!Crafts uit gestansd (De uitgestansde ooievaar heb ik bewaar om later er weer op te plakken.) Heb designpapier van forever friends gebruikt, even uitgemeten waar ik het kader uit moest stansen en het uitgestansde deel heb ik aan de binnenkant van de kaart geplakt. Deze heb ik van de Hobby voordeel (euroland). Over de ooievaar ben ik heen gegaan met stempelinkt van de kruitvat, deze er daarna weer terugg op geplakt. De veiligheidspelden zijn van Marrianne Design en heb ik uit foam gestansd die ik bij de action heb gekocht. Daarna heb ik de bovenkant aan elkaar geplakt en klaar is de kaart.


Nog even een foto van de zijkant.

Ik heb er weer een leuke nieuwe kaart bij voor de voorraad. Ben benieuwd wat jullie er van vinden

Liefs Jennifer



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,

Wat leuk dat je even langskomt. Zoals vele vind ik het heel leuk om een reactie te krijgen. Als je meer wilt zien door de maanden heen kun je me ook volgen.

Groetjes Jennifer