dinsdag 10 april 2012

Pop-up kaarten 1

Hoi allemaal

De eerste kaarten vanuit mijn hobbykamer zijn alweer gemaakt.

Ik heb via internet 2 pakketten besteld om pop-up kaarten te maken.
Het eerste pakket is al leeg. Het zijn 3 heren kaarten. Ik persoonlijk vind het altijd weer een op gave om mannen kaarten te maken. Weet niet of er daar meer over denken, bij mij duren die altijd wat langer omdat ik het meestal moeilijk vind om er iets bij te verzinnen.


Dus ik zag dit pakket op internet en dacht die moet ik hebben dan heb ik weer een paar leuke mannenkaarten



Laat even weten wat jullie er van vinden

Liefs Jennifer




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,

Wat leuk dat je even langskomt. Zoals vele vind ik het heel leuk om een reactie te krijgen. Als je meer wilt zien door de maanden heen kun je me ook volgen.

Groetjes Jennifer