zondag 8 april 2012

Eindelijk zo ver

Hoi allemaal


Het is eindelijk zo ver. We zijn over. We kunnen nu eindelijk genieten van ons eigen huisje, heerlijk!

Vrijdad net voor het over huizen heb ik wel wat minder nieuws te horen gekregen. Mijn contract is namelijk niet verlengd. Ik baal er echt van. Was al wel aan het verder zoeken want de uren begonnen me op te breken. Ik werkte namelijk 36 uur in 3 dagen tijd dus mijn dagen warenb 12 uur lang. Elke werkdag was van 8 tot 20. Het was ook niet echt een winkel maar meer een kiosk, dus ik draaide alleen maar boeketten. Het was een mooi begin alleen heb ik voor meer geleerd als alleen maar boeketten draaien. Ben niet voor niets 4 jaar lang naar het MBO gegaan natuurlijk. Ik ga nu dus gewoon kei hard solliciteren en even alles aanpakken wat er op mijn pad komt om maar weer aan de gang te gaan
Nou had ik al voor vrijdag een proefdag staan bij berkdijk bloemen in tilburg. Ik hopop zo dat dat wat gaat worden, maar dat horen jullie nog wel


Ik ga nu lekker mijn knutselkamer inrichten even lekker ontspannen


Liefs Jennifer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,

Wat leuk dat je even langskomt. Zoals vele vind ik het heel leuk om een reactie te krijgen. Als je meer wilt zien door de maanden heen kun je me ook volgen.

Groetjes Jennifer