zaterdag 31 januari 2015

Veels te lang geleden

Hoi allemaal
het is al weer veel te lang geleden dat ik iets geschreven heb op mijn blog. Ik moet me echt diep schamen.

Er is ook veel gebeurd. Ik ben vorig jaar moeder geworden van een zoontje genaamd Xemm. Nu hij wat meer zelf speelt en zijn eigen beter kan vermaken heb ik oook wat meer tijd om weer eens wat te doen aan de hobby. 

Zo ben ik volop kaarten aan het maken voor een vriendin van mij en zij staat moregn in de brabanthallen voor het goede doel Save the rhino. Ze vroeg aan mij of ik daar ook wat aan bij wou dragen. Natuurlijk doen we daar aan mee. 

Ik ga nu snel weer verder en zal wat vaker weer van mij laten horen belooft. Er staan namelijk nog veel dingen op min planning waaronder de scrapbook van mijn zoontje.

Liefs Jennifer

1 opmerking:

  1. Do you understand there is a 12 word sentence you can tell your crush... that will trigger deep emotions of love and impulsive attractiveness for you buried within his heart?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's instinct to love, treasure and look after you with all his heart...

    =====> 12 Words Who Fuel A Man's Desire Impulse

    This instinct is so built-in to a man's genetics that it will make him work better than ever before to love and admire you.

    In fact, fueling this powerful instinct is absolutely mandatory to having the best ever relationship with your man that as soon as you send your man one of these "Secret Signals"...

    ...You will instantly notice him open his soul and heart for you in such a way he never experienced before and he'll identify you as the only woman in the galaxy who has ever truly tempted him.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Wat leuk dat je even langskomt. Zoals vele vind ik het heel leuk om een reactie te krijgen. Als je meer wilt zien door de maanden heen kun je me ook volgen.

Groetjes Jennifer