zaterdag 19 januari 2013

Verjaardag en Condoleance

Hoi Allemaal
Jeej ik kan weer uploaden. Weliswaar even Chrome moeten installeren maar het werk
Ik heb deze keer een aparte kaart gemaakt. Mijn moeder was thuis aan het opruimen en toen kwam ze zon kaart tegen en ik dacht dat is wel weer eens leuk om die te maken
Ik wist eerst niet zo goed wat ik er op moest zetten, maar uiteindelijk heb ik er toch nog iets van weten te maken.
Ik heb ze vrij simpel gehouden maar daar leent de kaart zich ook voor




Heb ook een paar foto's gemaakt over hoe je ze moet vouwen. Het is eigenlijk heel simpel. Ik denk dat de foto's voor zichzelf spreken


Laat even weten wat jullie er van vinden. Vind het altijd leuk om jullie reacties te horen

Liefs Jennifer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,

Wat leuk dat je even langskomt. Zoals vele vind ik het heel leuk om een reactie te krijgen. Als je meer wilt zien door de maanden heen kun je me ook volgen.

Groetjes Jennifer