vrijdag 25 maart 2011

Opkikkertje

Hoi allemaal,

Het heeft even geduurt maar ik heb weer een kaart gemaakt. Ik krijg elke week van Hobby outlet een mailtje met de nieuwste dingen binnen. Bij hobby outlet laten ze alles zien in een filmpje dus ook wat er mee kan maken. Zo zie je dus wel eens wat aparts. Ik heb al een aantal keer een kaart heb al een kaart gemaakt die ze daar laten zien. Het patroon neem ik over de rest maak ik zelf wat van. Deze keer had ze een soort vlinderkaart staan zoals hun dat noemen. In het filmpje laten ze zien hoe je die maakt.

Ik heb er toevallig ook een opkikkertje van gemaakt omdat ik denj dat als je deze kaart krijgt je er heel vrolijk van wordt.


Bij de kruitvat waren laatst ook hobby artikelen in de aanbieding. Heb hier toen genoeg van in geslagen zo ook de ponsen. Het bloemtje en het blaadje heb ik op deze kaart gebruikt.

Ik kreeg de foto niet helder hoeveel ik er dan ook van gemaakt had.
Laat even weten wat jullie er van vinden

Liefs Jennifer

2 opmerkingen:

  1. hoi jennifer
    wat een leuke kaart heb je gemaakt
    erg appart zo van model maar wle erg leuk
    groetjes sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk geworden Jennifer en omdat ik ik jouw blog ook zo leuk vindt, heb ik een verrassing voor je op mijn blog staan
    Gr nel

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Wat leuk dat je even langskomt. Zoals vele vind ik het heel leuk om een reactie te krijgen. Als je meer wilt zien door de maanden heen kun je me ook volgen.

Groetjes Jennifer