woensdag 19 januari 2011

Kika!

Hallo allemaal,


Terwijl iedereen nu de kerstspullen weg heeft gestopt tot het weer tijd is om ze te voorschijn te halen. Begin ik net pas weer met kerstkaarten maken. Ik ga namelijk bij ons in Dongen op de kerstmarkt staan voor KIKA, dus ben nu weer bezig met kerstkaarten te maken. Heb nu de eerste af. 

Ik heb een blauwe kaart van de action gebruikt. Daar heb ik een restje van lichtblauw karton op geplakt. Ik heb het scrapvel winter glitter pinguins gebruikt. Hier heb ik eerst de pinguins vanaf gesneden en daarna van het overige vel reepjes van 2cm bij 12 cm gesneden en deze laten overlappen, daar boven op heb ik de pinguins geplakt. Uit glitterkarton heb ik de ijsster met mijn BIGSHOT gesneden.


Aan de binnenkant heb ik de andere pinguin geplakt. Vond het jammer om hem weg te gooien dus heb ik hem aan de binnenkant geplakt.

Jullie zullen nog wel meer kerstkaarten tegen komen in de loop van het jaar. Nu kan ik er langzaam naar toe werken zonder te hoeven haasten. Heb al vanalles in huis gehaald om te knutselen. 

Waarom KIKA zul je misschien wel denken. Die rede ligt heel simpel. Ik heb mijn eigen oma en de oma van mijn vriend verloren aan kanker. Er is niks ergens als iemand verliezen maar een kind verliezen dat gun je toch echt niemand. Vandaar dat ik voor KIKA heb gekozen ipv Sta Op Tegen Kanker. Ik wil ook tegen die tijd comtact op nemen met KIKA voor promotie materiaal. Het idee om op de kerstmarkt te staat was er afgelopen markt al maar toen kreeg het het niet meer voor elkaar om veel kaarten af te krijgen. Jet moet wel leuk blijven en geen verplichting worden natuurlijk. Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Ik heb er zin in in iedersgeval. 

Als er iemand nog leuke kaarten (over)heeft of ideeen die zijn altijd welkom natuurlijk

Groetjes Jennifer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,

Wat leuk dat je even langskomt. Zoals vele vind ik het heel leuk om een reactie te krijgen. Als je meer wilt zien door de maanden heen kun je me ook volgen.

Groetjes Jennifer