dinsdag 9 november 2010

Alweer een tijd geleden

Het is alweer een tijd geleden dat ik iets heb geschreven. Ben ondertussen op vakantie geweest naar Malta. Het is zo goed bevallen dat we weer terug gaan.

Helaas heb ik nog geen volgers, hopelijk komt dat nog anders is het ook niet echt leuk om mijn belevenissen hier te melden.

Donderdag lekker naar de kreadoe. Ik ben heel benieuwd want ik ben er nog nooit geweest. Heb er wel heel erg veel zin in!!!

Ben sinds kort ook met ATC kaartjes bezig echt heel leuk om tem doen. Is wat anders dan alleen maar kaarten maken. Ik wil ATC's van de efteling gaan sparen dus als je er 1 maakt stuur ik een andere op. Laat maar een berichtje achter als je wilt ruilen!

Dit word maar een korte blog. Heb verder niet veel te melden eigenlijk haha. Nou tot de volgende keer maar weer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,

Wat leuk dat je even langskomt. Zoals vele vind ik het heel leuk om een reactie te krijgen. Als je meer wilt zien door de maanden heen kun je me ook volgen.

Groetjes Jennifer