zaterdag 2 juli 2016

We gaan het weer op pakken

Hoi allemaal

Zo wat is dit lang geleden. Ik heb nu alles weer een beetje op de rails. Dus het is weer tijd om deze blog op te pakken
Ik heb na een aantal oproep contracten eindelijk bij amarant in de keuken mijn plekje gevonden voor 18 uur in de week. Dit is perfect te combineren met mijn zoon van 2,5 en natuurlijk met de hobby.

Ik hoop dat ik jullie weer veel creatieve dingen kan laten zien en ik ga natuurlijk ook weer genieten van jullie creatieve dingen

Liefs Jennifer

1 opmerking:

  1. As stated by Stanford Medical, It's indeed the SINGLE reason women in this country live 10 years longer and weigh an average of 42 pounds less than us.

    (And by the way, it has absoloutely NOTHING to do with genetics or some secret diet and EVERYTHING to about "how" they are eating.)

    P.S, What I said is "HOW", and not "what"...

    Click on this link to determine if this brief questionnaire can help you discover your true weight loss possibilities

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Wat leuk dat je even langskomt. Zoals vele vind ik het heel leuk om een reactie te krijgen. Als je meer wilt zien door de maanden heen kun je me ook volgen.

Groetjes Jennifer