woensdag 1 februari 2012

Beetje druk

Hoi allemaal.

Het is even een tijdje rustig op mijn blog. We hebben namelijk 19 dec de sleutel gekrgen van ons eerste eigen huisje. De vrije tijd die ik nu dus heb word besteed aan klussen. In de hoop dat het snel klaar is maar ja op het moment komen we dingen tegen die we niet hadden verwacht. Dat heb je natuurlijk altijd maar toch we dachten zo klaar te zijn omdat er eigenlijk niet zo heel veel gedaan moest worden.

 Uiteindelijk hadden we besloten om op 2 kamers het plafond te vervangingen dus ik vandaag vrolijk aan de slag wat denk je zat het behang een stuk je over de afwerklatjes geplakt. Je zult het al wel verwachten dat trok je er dus zo mee af en zo erg dat het niet meer te redden was helaas. Ik blij dat ik die nog niet geschilderd had. Nu maar hopen dat het morgen bij kamer 2 niet zo is scheelt weer wat werk. Eerst maar even kijken of ik het van de afwerklatjes los kan snijden. Vandaag kwam ik er te laat achter dat het er overheen zat geplakt.

Zodra ik het weer een beetje rustiger heb ga ik weer aan de slag want de voorraad slink ook aardig in want de verkoop gaat ook door natuurlijk, gelukkig had ik een flinke voorraad gemaakt van te voren. Alleen heb ik er sinds deze week weer een paar klantjes bij dus hopen dat er naar hun smaak iets in zit maar anders maken we het op bestelling.

Dus zodra het wat rustiger is komen er weer blogs over mijn kaarten en scrapbooking op.

Liefs Jennifer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,

Wat leuk dat je even langskomt. Zoals vele vind ik het heel leuk om een reactie te krijgen. Als je meer wilt zien door de maanden heen kun je me ook volgen.

Groetjes Jennifer