zondag 8 mei 2011

Tijd geleden

Hoi Allemaal.

Het is al weer een tijdje geleden dat ik gepost heb. Heb het echt super druk gehad ondertussen ook nog jarig geweest. Ik heb een vriendin van mij 2 taarten laten maken. Ze waren echt super mooi en lekker.




Ik ben weer een nieuw scrapbook begonnen van mijn afstudeerproject. Ik vond dit wel leuk om dan te laten zien als ik ga solliciteren.

Ik heb hier een paar LO. Als ie af is dan zet ik er het eindresultaat er ook op



Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden dus laat een reactie achter

Liefs Jennifer


1 opmerking:

  1. zo je bent lekker bezig;)
    en die taarten zullen wel lekker smaken:)

    leuk dat je met mijn candy meedoet:)
    groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,

Wat leuk dat je even langskomt. Zoals vele vind ik het heel leuk om een reactie te krijgen. Als je meer wilt zien door de maanden heen kun je me ook volgen.

Groetjes Jennifer